Scena prva: Nisam te odmah skontala, samo sam osjećala tvoje prisustvo.
Scena druga: Ti u čitaonici, ti sa mojom rajom, ti sa svojom angelističnom djevojkom, ti sa ljuskicom od suncokreta na usni, ti na tramvajskoj…
Scena treća: Superheroj, samoinicijativno uzimaš iz moje ruke hrpu egzistencijalno važnih papira u holu faksa i podupireš mi egzistenciju narednu akademsku godinu.
Scena četvrta: Dok ti se snop svjetlosti razlijeva po licu, jer ljeto je ili proljeće, citiraš Andrića, fotkaš neki bentbaš-prizor testirajući piksele i čekaš jarana.
Scena peta: Sanjam tvoj nadimak ispisan crvenim slovima na mostu gdje smo se sreli.
Scena šesta: Dva lika s planine od kojih si jedan ti plus ostatak statista – hodža, hodžina unuka, moja mama i njena šći – koračaju kolektivnom slikom poluprazne Ferhadije jedne predzimske večeri.
Scena sedma: Neko iz novogodišnje mase koji ne pije pivo.
Scena osma: Otvaraš mi vrata Bombona i prvi put sjedim sama s tobom nakon niza neuspjelih pokušaja.
Scena deveta: Poznati glas što s leđa pita Kejfe haluke ente?
Scena deseta: Kiša, neki kao pravi pjesnik i ti u mimoilasku jedne Martine sa Filmskog festivala i dva Martina na Filmski festival.
Scena 11: Pravim se da te ne vidim dok gubimo protiv Estonije, a nakon poluvremena izgubim i tebe sa perieferije vidnog polja.
Scena 12: Cvijeće u parku, na granici.
Scena 13: Govoriš mi svi da se jebemo, pa šta god svima nama to značilo.
Scena 14: Nasmijavaš me.
Scena 15: Tvoj selam na mom displeju.
Scena 16: Ne vidim ti oči, ali odavno te i ne gledam njima.
Scena 17: Kad se podignu zastori, otvore se oči bez iluzije i svi mrakovi u nama.
Scena posljednja: It has already been seen, but there will always be somethin unnamed behind the scene.
odavno ne procitah nista ljepse i iskrenije.
Ajni… <3
to ti je kao kod Balaševića…
nekad tražiš poentu na kraju drame, a poentu krije prvi čin….
…samo što u mojoj glavi to puno ljepše izgleda 😀